Wat is brand activation
én hoe pak je het aan?

Een grootse promotiestand in de stationshal, een felgekleurd promoteam dat heerlijke drankjes uitdeelt in de straten van Amsterdam of een opvallende wagen aan de ingang van een bioscoop: het zijn allemaal voorbeelden van brand activation. In deze blogpost leggen we je uit wat de term precies inhoudt en waaruit een geslaagde campagne bestaat. Bovendien gaan we ook dieper in op de mogelijkheden van merkactivatie in de bioscoop.

  1. Wat is brand activation?

  2. Waar moet je rekening mee houden voor een geslaagde merkactivatie?

  3. Waarom brand activation in de bioscoop?

  4. Welke brand activation is mogelijk bij Kinepolis?

Kinepolis_BAMS_groepsfoto2

Ook overtuigd?

Onze medewerkers helpen je maar al te graag verder. Contacteer ons en wij komen binnen de 48 uur terug op je vraag.

Meer lezen?

Kinepolis, meer dan cinema alleen

Ontdek onze troeven Read more

over-kenipolis-img.png

Bioscoopreclame: hoeveel mag dat kosten?

Lees meer Read more

Maak indruk met deze bijzondere relatiegeschenken

Lees meer Read more

Blijf op de hoogte